Третата сесия от последната ни кампания из Sword Coast се проведе в нашето старо леговище - кв. Модерно предградие. От много време не бях водил на такава голяма група, защото вчера се присъедини и 5-тият участник в партито джуджето Рори (Сашко).
Играта започна от манастира Монтелегро, където героите получиха допълнителни скил точки на Knowledge, като подарък от Oghma и монасите. Беше взето решение да се пребие тролът, който тероризира околието и смелите герои поеха по крайбрежния път.
Там срещнаха един доста разбит и горящ кораб, който по-късно беше погълнат и от кракен. Решиха да не го посещават и се лишиха от един интересен, но и доста небалнсирано опасен плот-хук. Малко по на север видяха лагера и култистите на Umberlee, които давеха ритуално Рори. Последва дълго размишление за това как да бъде проведена битката, Венци (Саут) успя много добре да се позиционира близо до кастъра ( което му отнесе един лош драун по-късно). Самата битка протече добре, даже лесно...не бях преценил добре силите...трябваше да е по-трудна. Рори беше спасен и се присъедини към партито.
Оставих момчетата малко да поимпровизират роуплей. Не беше феноменален успех, но всички сме адски ръждясали, особено Сашко, който трябваше да е център на разговора. Трябва да го праим по-често без водещ мой персонаж. По-натам в играта имаше и приятни идеи, като например Марто да представи героя си като неопитен с жените. Владо се сети да говори с учителя си...Сашко използва добре познанието си Харпърите.
Заваля по едно време странна (после се установи) градушка с неизвестен произход. Това заведе смелите приключенци до елф (убит от зентарими) стискащ магически камък с неясен произход.
След още пътуване групата срещна войници от Argent Legion ( рандъм енкаунтър), който ги опътиха към тролската пещера. След още лутане на Венци (мисля) предложи да се направи капан за звяра, защото самото леговище щеше да е невъзможно за намиране. Нещата обаче не се случиха съвсем по план и той ги надуши в скривалищата им, от което пострада Марто. Самият трол беше с качени HD, което беше добро хрумване, защото 1 щеше да е слаб, а 2 щяха да ги изринат. Справиха се с него, дори без да хабят спасения.
Сесията завърши с прибиране в Waterdeep. Лека разходка, разговори с няколко нпц-та...и приключихме
Оценката ми за сесията не е много висока. Бяхме поразсеяни, повече от друг път, самото място в сюжета беше скучновато. Битките не бяха лоши, много време се загуби в горско лутане...без рейнджър. Вината е по-скоро моя, защото ги заведох в гората, след като им казах, че ще сме по близо до Waterdeep. Следващия път по-добре :) Вече ще съм и свободен човек...с много време за правене на адвенчър без шибан факултет и шибана работа.
Коментирайте момчета!!!!
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Сесията беше добра според мен, като се вземе предвид, че не бяхме играли от доста време. Като цяло нямаще как до се доберем до много странични куестове, тъй като бяхме в шибаната гора, където много се усети липсата на рейнджър. А за кораба много се радвам, че усетихме опасността и не се поддадохме на алчността за съкровищата му. Нищо чудно сесията и групата да беше приключила там:) Трябва да се отбележат тактическите пререкания при атаката на култистите, каквито преди рядко сме имали. Отдавам това на големината на групата. Тролът не успяхме да го излъжем, не ни достигна метагейм познанието ;) , но важното е, че го сгънахме без жертви. Два определено щяха да ни сцепят. Интересно беше, че и двата рандъм енкаунтъри минаха реално без бой, бяха дружелюбни, а това е нещо, което рядко се случва :) Групата почна да се сработва, което ме радва. Смятам, че ще е много добре ако можем да направим още една сесия в рамките на един месец, за да не загубим набралата инерция - все пак Waterdeep awaits !
ОтговорИзтриванеИ аз мисля, че тази сесия не беше толкова добра колкото предишната, но все пак беше яко, защото играхме.
ОтговорИзтриванеОтносно тактическите дебати, много по-лесно ще е като всеки научи стиловете на игра на другите герои по време на битка. Кой герой каква роля ще изпълнява, така че да се сработим по-добре.
П.П. Групата е бая боеспособна и многобройна, тъй че очаквам скоро да формираме силова организация, която е в секюрити бизенса :)
ОтговорИзтриванеКато цяло смятам, че сесията беше средна работа - за пореден път сесия страдаща от това, че е като мост между по-големи куестове.
ОтговорИзтриванеНа мен лично ми падна пауъра от това, че 1 час си бърках в носа, но такъв е животът. Имахме и излишно обсъждане на тактиката, но при голяма група и много противници се налага понякога.
Много добро впечатление ми направи героят на Владо, който общо взето собственоръчно реши първата битка без да направи 1 точка демидж, а пък магията с разменянето на местата беше направо спасителна при трола.
Героят на Ванчо също доста адекватно се справи.
Венци повечко лежа по земята тоя път, ама роуг не е лесно да се играе в такива и битки и си беше до късмет.
Марто бие лошо, а пък възможността да не се съобразява с какво оръжие се бие е страхотен бонус. Имаме вече и две магически оръжия, с тоя DR гадовете дето се задават няма да ни бият много.
Доволен съм и от своя герой, не беше useless в битките, вкара си демидж на трола, като цяло мисля, че е добро допълнение.
Харесва ми, че се сработваме цялата група. Отвикнали сме да играем такива големи партита, но свободата е голяма и всеки може удобно да си влезе в ролята.
Задава се доста голям хук сега с тоя камък, ще видим какво и що :)
До следващия път, смели приключенци! :)
Яко наистина се получи, че всеки герой от партито изпълнява различна функция и даже мисля, че няма припокриващи се роли. Героят на Сашко дойде много добре като аркейн кастър, който прави демидж, защото моят е повече battlefield controller/summoner. Общо взето имаме от всеки архитип герой (танк, дивайн кастър, роуг, аркейн кастър)
ОтговорИзтриванеВярно е, че се оформи група с всички възможни тактически позиции попълнени. Освен всичко, героите ви имат много нолидж скилове, което ще помагама в бъдеще.
ОтговорИзтриванеСашко е прав за чакането, но това беше ситуацията...нов герой не може съвсем от нищото да се пръкне.
Нещата за всички са горе-долу ясни, повече подреденост ни трябва, за да върви плавно играта. Да се изчаквате като говорите и да не занимаваме мн със странични неща.
Ами момци на мен ми хареса както винаги, но този път беше по-мудна и бавна сесията. Накрая като си затръгвахме от модерното бях останал с вкус на пица и малко свършена работа в Faerun. Доста се замотахме на места, защото всеки иска нещо да направи и от там се забавя действието доста. Стоян също се натоварва мисля да изслуша всеки и да се опита да му обърне внимание. Сигурен съм, че ще свикнем и още от следващия път ще има повече изслушване и по-малко празни приказки. Дори и аз се шегувах доста за което си дадох по-късно равносметка, че бави играта доста.
ОтговорИзтриванеБитките ми харесаха. Атмосферата в партито е интересна. Така, че следващия път очаквам една много силна сесия :))