вторник, 16 юли 2019 г.

Tomb of Annihilation – 27 – Ooooh, what does this button do?


И ето, че с малко спонтанна организация ударихме още една сесийка по Tomb of Annihilation. Съставът беше, както е модерно напоследък – пълен и следва кратко описание на случките.
Започнахме от миналия път – в южния коридор на 5 ниво на гробницата, където взехме един много червен много магически рубин от зад танка. Озовахме се в леко патова ситуация и решихме да разгледаме какво има зад лилавото перде в края на коридора. Йенфир погледна с окото и там видяхме отново загадка – каменно гаргойле с 4 ръце. Едната бе счупена и всичките сякаш са държали нещо. Имаше разбира се и дежурното стихче:

Three I need
Then three more
Three more still
Opens the door

Не измислихме нищо и отидохме да разузнаваме на север. Върнахме се към сервизното стълбище и отворихме вратата на изток. Пред нас се разкри огромно подземно езеро пълно със светещи раци. Видяхме, че петоъгълните стаи са гигантски зъбни колела, а коридорите, които ги съединяват са като тръби между тях. До вратата имаше кейче с две лодки, но от тях светеше на трансмютейшън и не посмяхме да ги докоснем от страх да не ни превърнат на жаби. Имаше и също лост с клетка, която изглежда може да се ползва за потапяне в езерото.

Отидохме към втората стая-зъбно колело и там имаше ужасна воня, локва сива слуз (която се намира навсякъде из нивото) и по стените имаше изографисани 5 черни дракона, които се оказаха всъщност добре замаскирани пръскачки.

На запад стигнахме до контролната стая, където видяхме следното табло:


Дръпнахме ръчката и естествено, че активирахме капана и от тръбите потече смъртоносната слуз. Натиснахме червения бутон и РАЗБИРА СЕ, че вратата зад нас се хлопна. Червената врътка беше малко по-интересна, защото чрез нея можехме телепатично да комуникираме с някакво създание, което даже имаше и име, но Марти го е шифрирал качествено и не мога да му разчета. Новият ни другар живее в езерото и като цяло беше благосклонен към нас. Каза ни за газта на север от централната стая. Двигателят, който е изходът надолу е на север от дясната стая, а пък на юг от нея се намира златният слон, където май има съкровища.

В сладки приказки пътьом успяхме да запушим тръбите, което ресетира капана и се спасихме. Оказа се, че сините бутон и врътка управляват движението на стаите. Премислихме как да стане судокуто и да успеем всички да минем, но решихме Жоро да остане и да управлява стаите. Той повъртя, ние отидохме в средната стая и там действително ни лъхна на отровен газ, който на всичкото отгоре събуди и растенията и те се консолидираха в shambling mounds, които ние бихме отдалеч и те се оттеглиха. Жоро врътна още веднъж стаите и стигнахме до третата стая. Там имаше 5 гардероба, които лъхаха силно на конжурейшън с картинки на различни кофти неща – хобгоблини биещи се с орки, някакъв часовник, найт хег с човешко бебе, оковани хора във вериги и т.н. Над изхода към двигателя имаше 5 червени кристала с формата на капка кръв. Самата врата към двигателя беше затворена с адамантиева решетка.

Продължихме към слона и в стаята наистина имаше един голям златен мастодон, когото И-джин незабавно пожела да поязди и почна да тормози Йенфир. На стените имаше множество сцени на това как чултански воин се бие с най-различни дяволи. На врата на слона имаше отвор с формата на звезда. Хм….айде пак обратно до контрол руума, счупихме ръчката, измислихме как всички да отидем до 3-тата стая и сложихме звездата в отвора. Последва капан (разбира се) и рунд след рунд почнаха да се споунват различни девили – от по-слаби към по-силни.

FUCK.


Марто изигра една доста добра магия, която ги гърчи здраво и им дава exhaustion, но все пак битката беше сложна стана късно и ще я доиграваме следващия път. Ето и снимка:


Няма коментари:

Публикуване на коментар