петък, 20 ноември 2009 г.

Ноемврийски update

Реших да напиша това онова в блога, въпреки че нямахме сесия или сериозно събитие. Срамота щеше да е да го оставя само с 1 или 2 поста за месец ноември, а и за началото на декември, това не е време за гийк занимания. А и също, дискускията по последната игра не се състоя, Сашко така и не написа подробния си пост.
Добрата новина, за блога, е че прикотках колегата Евгени да се аддне за последовател, и прочетох, но не е сигурно, че като понатрупаш последователи се отварят някакви бонус опции на тъпия блогер, не че сега ползвам и половината...
Хубавото е че, скоро може би, ще поръчаме нов батъл грид, ако Венци вече не го е направил и това ще подобри играта, ивчовият вече наистина сдава багажа, главно заради кофти ползване.
Току виж си вземат и някой готин, елфически зар.
В последно време, разглеждах системата на Warhammer Fantasy. До колкото съм я видял има някои елементи на 3,5, които са приятно опростени. Също успях да поразгледам и малко 4е, и върпеки че съм хейтър, осъзнава какъв и е чара и идеята. Това ме води до причината за да се заинтересувам, а именно Dragon Age: Origins.
Новата, отлична игра на Bioware, доста окраден, но много приятен свят с интересни куестове и битки. Още се чудя дали нямаше да е по-добре в любимия Forgotten Realms, но и това, което са измислили канадците( май? нали?) е приятно.
Самата система напомня на 4е, и на ммропг-та, което доста ме стресира в началото. А и вас може би ще ви ( моя групо), файтърите, на практика, не са бойните машини. Признавам, аз го развих тъпо, но все пак и като идея е да е по-различен.И тя е да е танк, да обира демиджа, самият той не нанася тежък такъв. Запълнени са класическите роли, демидж дийлър, лечител и т.н.
П.П Нещо пак ми се започва форумна игра, ако някой има желание... да си каже

Няма коментари:

Публикуване на коментар