сряда, 11 ноември 2009 г.

Сесия 12

След леко изненадващата новина, че имаме нощно-вечерен терен, успяхме да проведем 12-тата сесия от кампанията за Тримата от Безантур. За нашо, общо щастие, родителите на Рутам Ссеск отново ни оставиха апартамента си за една нощ. Започнахме само 3-мата с Венци и Сашко, но час по-късно, след работа, се включи и Марто.
Нивото, този път, беше по-високо от 11-тата сесия, особено в началото започнахме с повече желание и направихме един доста приятен роуплей енкаунтър, само да бяхме успели да поддържаме това темпо и можеше да стане повече от отлична сесия. Сюжетът направи няколко крачки напред, изясниха се някои цели, но от друга страна цялостно отново героите са на кръстопът. Къде е книгата на Темпус? Какво се случи със Сайдо? Как ще се изнася Кимелтаар от града?
За съжаление, цялата игра се накъса на 2 части - първата половина само роуплей, втората един доста тегав "дънджън". Вината е отчасти моя, но и просто така се получава в градска среда, а и момчетата малко повече се моткаха от нормалното. Което ми напомня да ги подестя, че пак сами си ограничаваха опциите в града, трябва малко допълнителна инициативност и ще има по-добри резултати.
Втората част, от сесията, беше в Къщата на златните мечове, свърталището на местните шоу триади. Като цяло битките бяха тегавки и може би трябваше да измисля по-интересни битки, но все още са ми слабост и сме на ниво експеримент. Друг проблем е, че често ми остава малко време за тях и не може да се достигне дълбочина в самите места. А и този път, както става често, дънджъна се играеше по нощите и това води до натрупване на умора и разсеяност и като се добавят и тегавките битки към това...
Трябва също така да се подготвяте по-добре за такива места, повече поушъни и НАЙ-ВЕЧЕ скролове. Досетих се, че с парите, които имате лесно можете да се сдобиете с доста полезни неща, които не заемат спел слотове. Едно място с 2-3 нива, ама истинки нива, няма как да го минете с 4 поушъни и накрая да се чудите кво да прави маг-а. Ето Марто има доста опции и му свършват доста късно, Сашко можеш да вземеш скролове и да не си статуя след свършването на магиите.
И последното, по-интересно, е казусът с опасната игра на Владислак. Не я разрешихме по най-правилния начин и историята загуби от това като цяло, но се съобразихме с извънигровата обстановка и поне в случая беше правилно. Според мен, обаче, следващия път не трябва да правим такъв компромис и като цяло малко профанизирахме доста интересната роуплей ситуация и ме е доста яд. Това не е обвинение, главната причина съм аз за това, и прибързано я решихме. Имаше доста потенциал.

3 коментара:

  1. Супер беше. Аз лично останах много доволен от всичко и най-вече , че ми оцеля героя след тежката интрига. :) Чакам да кажете , кога ще играем отново... сърбят ме ръчичките вече. :)

    ОтговорИзтриване
  2. По дяволите, Сплинтър, изгубихме си спасението, заради скапания плъх!

    ОтговорИзтриване
  3. Е, то е ясно че ще си щастлив. Извади късмет този път, въпреки че не беше направил нещо грешно напрактика. Освен роуплея, ама тва не е причина за убиване.
    А, Сплинтер току виж стане рекъринг вилан, хе-хе.
    Чакам по-добри коментари. Сашко вече ми каза, че ще направи.

    ОтговорИзтриване