понеделник, 30 ноември 2009 г.

Сесия 13

Вчера, на 29.11.2009, стигнахме фаталната 13-та сесия. Проведохме я в Мартин, в далечната Надежда. Този път се събрахме малко по-рано, но късното игране отново си взе своето, но за това по-късно.
Като цяло сесията беше добра, от моя гледна точка, имаше приличен роуплей, няколко доста добри идеи( като например погасяването на дълга) и даже леко се приближихме до това, за което говоря от много време, разширяване на полето на игране, влизане в сетинг-а. Почнахме доста динамично, имаха идеи какво да се прави и съответно играта спореше.
По-лошо стана след хапването от прочутите сандвичи Цорко, които не достигат нивото на Еверест, но са питателни. Просто на всички им се доспа, дори и аз си признавам, че изгубих фокус, а това съчетано с финалната, тежка технически случка не може да е добра комбинация.
В общи линии успяха да разберат къде се крие щита Кимелтаар, макар и да беше отмъкнат от демоните, призовани от Чентин или Спаймастер-а. Намериха Сайдо, с помощта на крадците, но не успяха добре да го използват. Измъкната беше малко информация, а чуденето беше дълго и непродуктивно. Лек страничен куест с туиганците, благодарение на произхода им и познанието на езика, който обаче доведе Владислак до гроба ( след тактическа грешка в битка). Проследиха последствията от битката в къщата на Златните майстори. Завършихме обратно в Безантур, чрез телепорт.
Всички се представиха на добро ниво, Марто за съжаление не можа да оползотвори инфото, което беше събрал и отчасти стана заради много случки, запълващи времето. Лошото, като цяло, е че малко се изпуска общата картина и не виждам да се ориентираме добре в сюжетната ситуация. Сега Сашко е забелязал нещо и очаквам да сподели наблюдението си, този път поне, за разлика от миналия...
Досетих се, разочарован съм малко от последната сцена, може би и трябваше повече кинематрографичност или системно изипиване. Оказва се, има ситуации, като тази, в които това 3,5 не се справя толкова добре колкото искам ;(

8 коментара:

  1. Ставаше въпрос за това, че в офиса на Спаймастъра намерихме документ, че лицето Ч.З. е закупил(а) деца роби. Това ми се стори странно за момента, но явно нещо друго беше отвлякло вниманието ми, и изпуснахме тази важна улика. Цорко наистина прееба всичко, и следващия път трябва да играем в по-човешко време, защото се усеща тежест в нощните сесии. Относно смъртта на Владислак - огромно подценяване на ситуацията, но това не е важно в случая. Друго кво-много як куест с нинджите.

    Другото, което се сещам, че все пак минахме некъв стори арк, и е време за спасения :)

    ОтговорИзтриване
  2. Братче, как ми се изплъзна това с нинджите и все се чудя защо ми изглежда по-кратка сесията. Там беше муцка да. Иначе за децата да, но и други неща малко покрай ушите си пускате, имате много следи ( не само от вчера) и с тях може да се научи това онова или поне да се изградят тези.
    За Цорко си мислих, по-добре е да идваме добре наядени ако ще е по вечерите, а ние сме тогава щото ръгат Марто по некви смотани смени.
    За Владислак, нямаше проблем...случава се. А за спасенията си прав, чака ви 1д3 спасения.

    ОтговорИзтриване
  3. Хахахах,само някакво брутално ТПК може да му дойде добре. Но не злорадствай, току виж... И се замисли и за други работи от сюжета...

    ОтговорИзтриване
  4. Wohooo... спасения DM дал, DM взел както гласи поговорката та да не се радваме много.. иначе частта с нинджите ми хареса най-много от цялата сесия..разнообразието и самата идея мн ме изкефиха :)) давай в тоя дух Стояне :).. иначе леко останах разочарован от едно нещо.. някак си се бавим много което , приспива от части ситуацийте .. случва се 10-15 мин да спорим за нещо.. дори повече и мисълта ни почва се гони в кръг и да ни приспива поне мен... искам и да предложа да почнем сами да си мислим интригите .. вече сме достатъчно висок левел и сме един вид "шефчета" .. не може да чакаме да срещнем некой в кръчмата да даде работа на "шефчетата" трябват ни цели, които сами да измислим и да работим по тях..и като "шефчета" да си имаме хора да действат по тях докато изпълняваме задачките на наште boss-ове..(много "шефчета" станаха:)))за това се сещам аз поне за сега :)

    ОтговорИзтриване
  5. Еми това с повечето лична инициатива съм ви го казал още преди 1-2 месеца, така че остава да седнете и да го измислите. Това е свързано с достатъчно познаване на сетинг-а и отпускане в него, защото иначе не можеш добре да си поставиш целите и не знаеш как ( поне горе-долу) да ги постигнеш.
    Нинджите бяха приятно разнообразие, хем можем да съчетаем малко игране в Кара-Тур...без да можем да се отегчим от него.
    Споровете са комплексни, би трябвало да са оживени, а не да зацикляш. Може би основното е късното игране, ако на загадка се зацикли в 12 часа...ужас.

    ОтговорИзтриване
  6. Марто е адски прав за целите. Рутам Сеск трябва да почне да преследва своите цели, и за това мисля да се погрижа още следващия път. Но и църквата на Бейн има цели, така че Марто да се чувства поканен да играе зад гърба на Сеск (освен ако не го сбара). Все пак има вътреигрови бележки по мейла. Оказа се, че вършат чудна раБота. Единственият, който няма адженда по-скоро трябва да е Венци.
    От друга страна, нов град - ще видим какво ще стане :)

    ОтговорИзтриване
  7. Щом всички сме на едно мнение, значи е крайно време нещата да се случат. Имаме общото желание за действие, ето и Марто се беше постарал, да намери инфо и според мен му трябва малко, за да си подобри играта... и то кардинално.
    За вътреигровите, да поясня, възможно е вашия герой да извършва действия извън сесиите, до определено ниво. Това става с мейли с мен. Възможно е да ви пратя мейл с определена случка, която изисква или да е скирта или просто е странична.
    Венци си е контактьор, така че...

    ОтговорИзтриване