вторник, 22 март 2011 г.

Сесия 20 - Юбилейна

След ужасния провал на опита ни да играем в кв. Модерно предградие, последва втори, който беше значително по-успешен. Сесията се проведе в кв. Надежда, отново домакин ни беше Марто.
Сюжетът продъжли, от където го оставихме миналия път. Тримата от Безантур решиха да търсят Рога на Хелм и да разпитат могъщия Everlasting Wyrm. След малък проблем с телепортацията, който аз разреших ;), героите се озоваха близо до голямото солено езеро на север от Sharawood - домът на dracolich-a. След няколко неприятни битки, които включваха опасинте местни Sword spiders и по-опоасния Dread Wraith, играчите достигнаха до обвитото в илюзии леговище на Everlasting Wyrm. Сключиха сделка за помощ, при която се задължиха да унищожат поне един от немъртвите рицари, които тормозят от хилядолетия dracolich-a. В леговището на тези рицари, замъкът Al'Hanar, се сблъскаха с малка част от обитателите на горните етажи, сдобиха се ( благодарение на хитрост) почти безболезнено с мощен камък.
Самото качество на играта беше задоволително. На мен ми беше доста лошо, но се опитах да не си проличава, въпреки че аз поне усещах спадане на качеството (на воденето). Много дразнещи бяха моите смс-и и говоренето по телефона, трябва да поизмислим нещо за тези неша. Друго неприятно беше ужасното (необяснено) моткане на Марто, който пак ровеше разни книги и пропусна супер много...дори не беше в стаята в един момент. Все пак играта беше задоволително, имахме пак забравени правила, а не бачкаше и д20срд, но това се изчиства по-лесно. Взимането на камъка беше яко, имаше и 1-2 добри роулплей моменти.
Замразяваме приключенията на Тримата от Безантур, от следващия път почваме нова кампания. Сашко заминава да види малко свят и предстои присъединяване на 1-2 нови членове.

5 коментара:

  1. Много ме е яд, че замразихме приключенията на средата на замъка, некъде по стаите. Това не вещае нищо хубаво. Искаше ми се да стигнем до някакъв closure, но пак добре, че играхме.

    Силно се надявам това да не е последното приключение на тримата от Безантур, защото би било наистина жалко. Това е засега най-дългата и най-успешната ни кампания.

    Няколко думи и за самата сесия - аз не съм много доволен от себе си, защото от липсата на сън дадох фира през последните 2 часа от играта. Марто какво ровеше не разбрах :)
    Смс-ите и обажданията - гасим телефоните, или на silent поне да не слушаме изнервящото писукане на смс-ите :)

    Много як енканутър се получи със зеления, на който дадохме готин дар, и изтъргувахме ненужен предмет. В гората на мен лично ми се ревеше, особено оня wraith-a ни разказа играта. Като цяло битките бяха трудни, а опитът - малко :)

    В замъка много олдскул АДнД атмосферка имаше, аз лично се изкефих и как зехме пръстена, и гадовете какви бяха.


    Имам едно изискване и едно предложение.

    Изискването е да документирате обстойно приключенията на новата група (предполагам ще включва Ванчо), защото ще ми е много интересно.

    Предложението е идея, която ми дойде току-що, нещо което не сме правили, но можем и да пробваме. Става дума за форумно приключение, докато ме няма. Върви бавно, и не е и наполовина толкова фън, но пак е нещо. Разбира се, няма да продължаваме тримата от Безантур, по-скоро нещо ново, неангажиращо и за кратко. Поне ще елиминираме километрите като проблем. Може даже да не е и ДнД, защото битките са относително сложни. Обсъждайте :)

    ОтговорИзтриване
  2. Да, предметът от шефа на лагера беше хубав. Но тва е щото имахте хубави хвърляния, иначе можеше да платите за боклук много пари.
    Жалко е, че замразяваме, но кампанията ще чака твоето завръщане. Това за средата на дънджъна не знам дали ще е лошо или добро.
    За документирането, ще се опитам поне в същото количество и качество да пускам, ако някой има желание за повече е добре дошъл.
    За форумно идеята е яка. Аз съм за, но ни трябва избор на система, съгласие от другите и техническата част.

    ОтговорИзтриване
  3. Сесията определено беше добра, на мен ми хареса. Ако трябва да бъда честен мислех, че сме изгубили повече форма, но бях приятно изненадан. Все пак ми дойде малко къса като време, спокойно можеше да поиграем още 1-2 часа, да поизръшкаме замъка с либийците :D Това все пак се обяснява с пиянстването на тримата от Безантур предишната вечер :)
    А за новата кампания, която ще почваме, кои са новите членове - бачо ни Иван и кой друг?

    ОтговорИзтриване
  4. Техническата част не е проблемна - правим си един фрий форум, регваме се наши си хора, има и някви хвърлячки за зарове онлайн, дето не можем да лъжем с тях и това е. Навити други има ли?

    ОтговорИзтриване
  5. хахах либиййците да :p малко томахоук за тях... А си беше кратка да.

    Иначе Ваня и може би Ивчо. Венци кажи ти как си за форум приключение?

    ОтговорИзтриване