понеделник, 2 януари 2012 г.

СбС 6 - Пътят към Ardeep


Успяхме на проведем поне една сесия, докато траеше коледния ми престои в София. Събрахме се под новия покрив на Ванчо - моя милост, Венци, Мартин и Владо. Бях приятно изненадан от обстановката, както и от това, че домакинът беше намерил маса и столове. Клинчарник ми беше, но, както казва Март, аз съм си изнежен.

Продължихме, където бяхме оставили приключението преди много време - на улиците на Waterdeep. Хареса ми как всички бяха или в час със сюжета, или бързо навлязоха в ритъм. Героите трябваше да навестят лорд Уртос Файлунд в горската ловна хижа на семейството. Матроната, съпруга на Уртос не вдъхна доверие на групата и те искаха да разпитат допълнително за инцидента около кораба.

Преди заминаването имаше приятен откъм роулплей епизод в града. Събиране на ресурси, разпитване и най-вече търсене на помощ от един стар рейнджър в хана до източната порта. Там имаше няколко интересни случки - Иван се сдоби с як прякор (Избегнихалба), Владо намери стара вещица в един кладенец до хана, станаха герои на тълпата (след съзтезание по избягване на посуда), убедиха много умело рейнджъра пияница да излезе от алкохолния си ступор и да ги преведе през Ardeep Forest. Много добър роуплей от всички (ама наистина), добра игра от мен на моменти, добри описания и наситеност на епизода. В най-добрите традици, които имаме. Нямаше скучаещи или гледащи настрани.

Нещата се влошиха след вечерята, спадна темпото и интереса към играта. Моето гърло започна да ме предава и поизчезна ентусиазмът в момента, в който стигнахме моста за гората (Zundbridge). Аз отчитам няколко големи свои грешки, които отдавам на физическо състояние и някаква странна умора. Главно свързани с претупване на сцени, които можеха да добият много по-интересен облик.

Момчетата бяха нападнати в лагера си от върколаци (random encounter), които заразиха Венци и Владо. Рейнджърът ги заведе при свои приятели, последователи на Elistree,които излекуваха заразата. Имаше и битка с елфи от Eldarth Veluunthra, чакащи от засада в дълбините на леса. Тази среща трябваше да е от по-интересните, но нивото на внимание вече беше много ниско, което ме издразни откровенно (но го разбирах). Ходът на Владо с ужасната му магия (коя беше?) премахна и най-опасния противник като го заслепи и спря стрелите му.

В последната част от сесията достигнаха хижата, която изглеждаше изоставена. Посрещна ги непознат с опънат лък и насочена към Венци сребърна стрела. От тук ще продължи и следващата сесия.

Общото ми впечатление беше смесено. Имахме много добри и интересни моменти, динамични и без скука. След KFC, обаче, качеството спадна драстично, дори трябваше да привиквам всички на масата - някой става, друг пише на телефона. Това с телефоните трябва да го разрешим - аз имам много вина там. Студът (за мен) и болестта (много) се отразиха, в същото време видях доста добър роуплей и идеи от момчетата, но загуба на внимание след яденето.

Пишете какво ви е направило впечателение, а и как мислите да задържим рпг игрането, докато се прибера.

3 коментара:

  1. Аз както винаги съм доволен, че играхме. Трябва просто да се цъка по-често, за да се влезе в ритъм и да можем всички да си изиграем добре героите. Аз например се зареждам с идеи и ентусиазъм като има битки и завързани ситуации.

    "Ужасната" магия се казва Haboob и е мега имба.

    Хайде пишете и да изиграем още една сесия тая седмица.

    ОтговорИзтриване
  2. True love is the only key to be successful relationship and married when my husband left me heartbroken I was so lonely and i was so frustrated confused desperate i do all I can't to have my husband back home with me and the kids nothing work out luckily as i was browsing I saw people sharing a testimony of a great man call or WhatsApp +2348156148821 wuselovespelltemple@gmail.com for the help he did for them. I decided to try i contacted Dr. WUSE he told me never to be worried again that my husband is going to be back with me within 48 hours I never believe to my greatest surprise my husband called me within 48 hours and start begging me for forgiveness for the pain he have cost me with the kids my husband is now back home with me and my family I am forever grateful for your help and saving my marriage sir

    ОтговорИзтриване
  3. Истинската любов е единственият ключ да бъдем успешни и да се оженим, когато съпругът ми ме остави с разбито сърце. Бях толкова самотна и бях толкова разочарована, объркана, отчаяна. за щастие, както аз бях търсят видях хора споделяне на свидетелство за един голям човек повикване или WhatsApp +2348156148821 wuselovespelltemple@gmail.com за помощта, която направи за тях. Реших да опитам да се свържа с д-р WUSE, той ми каза никога повече да не се притеснявам, че съпругът ми ще се върне при мен в рамките на 48 часа. Никога не вярвам на най-голямата ми изненада, че съпругът ми ми се обади в рамките на 48 часа и започна да ме моли за прошка за болката, която ми е струвал с децата, сега съпругът ми е у дома с мен и моето семейство. Вечно съм благодарен за помощта ти и спасяването на брака ми

    ОтговорИзтриване