понеделник, 22 октомври 2012 г.

СбС 9 - Синята алея ни зове

Две седмици - две сесии, истинско постижение за Ролево общество - "Младост". Събрахме се втора поредна неделя в Гевгелийската кула, изправяща снага над Западния лес. За съжаление, Венци не можа да присъства и бяхме в състав - Стоян, Владо, Мартин, Жоро, Иван и Сашо. Играхме през деня (отново много добро решение) и дори не правихме голяма пауза за ядене, само за набавяне на така нужната на Глим тоалетна хартия.

Сесията продължи от изчистеното подземие на Шалабат и неговите чираци и майстори. Групата не се задържа много дълго, което им попречи да разберат някои от тайните на скривалището. Все пак, Иван откри няколко сандъка с полезни артефакти, предимно магически пергаменти. Последва събиране на информация и плануване на следващите стъпки - разбра се, че възрастната лейди Ютиос не е сред живите и героите решиха да посетят последното и обиталище, за да намерят вещи на по-младата лейди за Scrying магия. В същото време, получиха куест да намерят неблагоразумно момче, което се е втурнало в опасната Синя алея.

В пристанищния склад, който последно обитавала лейди Ютиос, групата беше посрещната от Скаларад (гигатнски механичен скорпион) пратен (предполагаемо) от Тробрианд Металния маг. След епична битка, включваща епичен грапъл на Мартин(Морн) с чудовището, групата успешно надви гадта с CR8. Иван (Сут) се прояви като проследи звяра до Северните морски пещери на брега на Waterdeep. По-късно Ниндил потвърди, че това е посоката на прочутия гард на корсари и бандити - Skullport.

Бяха пратени да съберат информация от типична моряшка дупка, наречена - "Кралицата курва" и успяха да спазарят сравнително евтин път. Жоро (Джери) успя да получи средства от храма на Тир, за да покрие част от разходите. Слизането в дълбините на земята е планувано за след два дни и групата реши да потърси изчезналото момче в Underdark.

Синята алея беше запречена от група страници, пратени да търсят момчето на влиятелния лорд Блай Рулдегост. Приключенците успяха (благодарение на Владо) да минат покрай стражите и да навлезнат в дълбините на улицата-dungeon. Знаеха паролата и преминаха първата опасност - смеещото се лице. Стигнаха до стая с каменна статуя и три трупа на млади приключенци в краката и. Не успяха да разгадаят загадката на гърба на статуята и поеха по пътя използван от приключенците преди тях, сблъскаха се с огнена стена и се върнаха, където ги чакаше Stone Golem.

Разразилата се битка беше епична, успяха да използват отлично характеристиките на стаята и мобилността, която тя им предоставяще. Владо (Норвалд) успя допълнително да забави голема, а Сашо (Глим) го засипваше с опасни стрели. Жоро се покатери на покрива и успя да премахне огнените стени, останалите също се движеха тактически и наистина търсеха възможностите в околоната среда. Резултатът е - победен каменен голем, CR 11. Отлична игра на всички! Остава да видим как ще се справят по-навътре, защото Синята алея тъкмо започва....:)

Играта беше на прилично ниво, аз бях разсеян от главоболие и нямахме много подреденост в началото на сесията. Във втората половина нещата се подредиха. Всички се включиха чудесно, Иван с много силно лидерско игране по време на планирането и роулплея. Бих искал да подобрим разговорите с НПЦ-та и изобщо дълбочината на роулплея, нещо, за което си говорихме с Мартин.

Мисля, че вече всички сме съгласни с тезата на Сашо, че трябва да доиграем тази кампания, иначе ще загубим много интересни неща от сесиите досега. Пишете коментари и да играем скоро!




4 коментара:

  1. Определено, що се отнася до епичност, тази сесия заема едно от първите места за всички времена.

    Наистина почнахме малко бавно, но лека-полека историята се разкрива. :)

    Подобен род сесии (с еднотипен вид противници - в случай гига брутални конструкти) са леко тегави, защото например Иванчо не направи 1 точка демидж, но пък компенсира с Роулплей и умело използване на скиловете си.

    Усещам, че Марто много го сърбеше да се сбие и да маже, но пък понякога трябва дисциплина и реално героите правят много повече, когато не се бият по главите (грапълът с този звер спаси положението отвсякъде).

    А за битката с голема просто няма какво да се говори. Не ни взе 1 точка живот, а го разкарвахме подло наляво-надясно и Глим "The Chaingun" го насоли. Както казахме, това е D&D - and in D&D, scissors beats rock :)

    Усещам, че алеята е един брутален олдскул дънджън, който е несправедлив, коварен и трябва да използваме минимално ресурси по един разумен начин, за да имаме шансове с излизането :)

    Много добра сесия, предлагам тази седмица пак (евентуално) :)

    ОтговорИзтриване
  2. Доста несправедлив, но ще е яко, ако го минете

    ОтговорИзтриване
  3. Не знам дали си спомняте, но алеята сме я играли и умряхме в нея :) ако си припомните някои неща може този път да се мине много по лесно и безаварийно :) Явно готина е станала сесията, но според това което четох, не са се случили много неща, т.е. със сюжета не сте напреднали много.

    ОтговорИзтриване
  4. Набираме скорост и ставаме все по-големи ИМБИ. Много готина сесия се получи, аз съм супер доволен. Това че не напреднахме много със сюжета не е толкова страшно.

    Всеки си имаше своя принос, било то като роулплей или в битка. И двете битки бяха изиграни изклюяително добре тактически. Просто доминирахме на бойното поле, за което спомогна и Норвалд :)

    Чакам да видим какво ще се случи на тая алея.

    ОтговорИзтриване