След доста дълга пауза и немалко четене на историята дотук смелите уотърдийпски приключенци още веднъж се оказаха в усмивката на Тимора с дълг от 10,5 хиляди жълтици и нито капчица боен план. Доста интересно предизвикателство се очертаваше да бъде ханът "Сините скали", където групата очакваше да срещне вампири и съответно прекара известно време в подготовка. Бяха готови да тръгват, когато се оказа, че Морн чака Уотърдийп Експрес да му доставят хубавата лъскава сребърна катана, която си поръча от джуджето ковач.
Доставката щеше да отнеме един ден и групата се оказа с време, което се очертаваше да остане неоползотворено, докато не се сетиха, че има и стар имот на фамилията Чарир, който вероятно крие в себе си следи към разплитането на мистерията. Имението се оказа запуснато и след малко добре изигран от Норвалд локален гедър информейшън, групата научи, че допреди две години в него е живял Ферикс - богат търговец от Амн, но той мистериозно е изчезнал.
Самото експлорване на къщата беше доста интересно, не бих казал, че беше зверски трудно, но пък имаше крийпинес, който ме изкефи. Важна улика, която намерихме, беше че Ферикс е търгувал с лейди Ютиос (бел.Саш. - за мен това обяснява всичко - тя го е познавала и просто го е убила и го е продоставила на нейните култисти), а в бюрото му се криеше светлият бисер на тази сесия, който ще се помни още дълго време.
Групата имаше среща с една от
вечните ДнД класики - The Deck
Of Many Things. Резултатите бяха вълнуващи и естествено неочаквани.
Първо Глим изтегли готин айтем и един лек експириънс бууст. После Михаил
изтегли карта за връщане назад във времето и 3-ти Морн настоя да изиграе 8
карти, което категорично не беше положителна идея и съответно някъде по трасето
му се падна King of Clubs -
the Void, която изпрати съзнанието му в далечен плейн. Михаил
самоотвержено използва своята карта, за да се върне назад във времето и да
предупреди другаря си, но Морн (Марто) отново тегли карти и си спечели кръвна
вражда с Михаил, както и ОТНОВО The
Void. След като героят на Марто изпадна в кататония, Иван го закла и
вдигна ниво.
Вече без танк, групата продължи
да експлорва къщата и се натъкна на двама култисти, които на всичкото отгоре
имаха и един призован демон. Те набързо неутрализираха Глим заради тъп сейв, но
тактическата игра на останалата част от партито спечели енкаунтъра без сериозни
щети, като на всичкото отгоре имаше и страхотен завършек от страна на Владо,
който телепортира демона на мястото на Глим и първият умря задушен от асасин
вайн. Като цяло - доста стабилна игра.
Героите откриха, че в крайна
сметка къщата си беше светилище (или сквернилище) на Гаунадуур и намерих
бележка, която ги води към Амн по следите на "момичето". Можем само
да се надяваме, че става дума за младата лейди Ютиос.
Накъде сега? Нека всеки да напише
какво мисли, че е правилно да направим от тук насетне и следващия път направо
да се впускаме в приключения без тепърва да го мислим. Дали ще газим вампири в
хан "Сините скали"? Или ще предприемем опасно пътуване към Амн? Как
мислите?
Аз предлаган, като една добре смазана бойна машина, подготвяме една каруца чесън, отиваме в "Сините скали", изръчкваме вампирите и след това палим към Амн.
ОтговорИзтриване