вторник, 21 октомври 2014 г.

City of the Spider Queen 2: Стъпка назад, стъпка напред



Вчера (20 октомври 2014) проведохме и втората сесия от City of the Spider Queen. Играта се проведе в Ледената Къща, която все още не замразяваше душите и телата ни, но леко ни смигваше със зимна насмешка. Отново бяхме в пълен състав и след малко лигня директно продължихме, откъдето бяхме започнали.


Бяхме в първото подземие още близо до Dagger Falls и след тежък енкаунтър решихме да се оттеглим назад в една от стаите и да рестнем с помощта на rope trick. Естествено, мръсните дроуове ни намериха и последва ултра тежка битка с два bebilith-a, два дроу уизарда и една дроу клеричка, които ни насолиха дотолкова, че да изгубим две спасения. Хлъц. Окопитихме се от битката и продължихме надолу. Там срещнахме отново група дроуове, които обаче бяха с табарди на бога К…. (Стояне, хелп) и очевидно тук вече се появиха първите наченки на сюжетна нишка, защото иначе каква работа биха имали тези врагове на Лолт в подземието. Насолихме ги и решихме да спираме. Пътьом имаше и незначителна битка с два-три драйдера, които се оказаха доста слаби.


Общо взето кратка сесия с не много прогрес. Забелязвам следните особености дотук в дънджъна (може би и в приключението се наблюдават същите тенденции):
  1. Еднообразни гадове - крайно време е да си измислим протекшън срещу мощните магии (колко лайтнинг болта ядохме) или бласфемито.
  2. Енкаунтъри, които са слаби и целят да си изхабиш големите магии и умения по тях, като драйдерите. Реално, ние няма как да знаем в началото на един енкаунтър дали няма да изскочат още милион гада отнякъде и това леко усложнява задачата. При Стоян приключенията се знае, че почти всеки енкаунтър е потенциално летален (или поне challenging) и няма какво да се пазят магии. В Ситито е по-трудничко да се планира запаса от умения и магии.

Играта свърши на това как двамата мъже дроуове от последния енкаунтър се предадоха и партито ги взе пленници с идеята да ги докара при лорд Морн от Дагър Фолс за разпит и вечеря от тупаници. Очертава се следващата сесия да има повече роулплей и евентуално някакво придвижване на сюжетната нишка.

Сашо

Коментар на Стоян: И на мен сесията ми се стори забавна, макар и разлигавена, но пък и то беше ясно, че няма да навлизаме в дъблините на роуплея, ако почнем към 21:00 часа сериозната игра. Хубаво е next time да сме по-рано или съботно-неделно. Що се онтася до адвенчъра има някакви елементи, които не ми харесват. В момента има две цели - да се научи възможно най-много от готовите приключения, което да е полезно да се слага в следващи други, както и да се подправи този адвенчър, така че да има по-силни roleplay елементи. Богът, който разпознахте на табардите е Киарансалее: http://forgottenrealms.wikia.com/wiki/Kiaransalee

Няма коментари:

Публикуване на коментар