Ето, че не било толкоз трудно. Казахме си – събираме се
делнични дни и взехме, че успяхме две поредни седмици да поиграем ДнД. Датата
беше 22-ри май, мястото – БЛО, а съставът беше пълен (повод за радост).
Продължихме, от където спряхме миналия път – стаята с двете
статуи, липсващият постамент и глинения голем. Оказа се, че статуите се въртят,
а пък нещото, което застане върху постамента може да се телепортира доли при
голема е обратно. При голема, както помним, имаше сандъче и си поиграхме с
малко puzzle-solving да
го отворим. То унищожи всичките метални айтеми на героя, който го отвори, но за
наш късмет това беше Джем и пострада едва един кинжал.
Вътре имаше още две кристални очи, с което станаха общо 6.
Продължихме на изток и стигнахме до огледало, около което имаше наредени 10
дупки за кристални очи. ФААААААК, имаме да търсим още 4?! А сме обиколили
всичко, дейба. Тук почнахме да се въртим в кръг, да търсим, да ровим, да дебнем
за скрити врати…нищо…Пси и Марти вече почнаха да се изнервят и да предлагат да
слизаме надолу, но аз знаех, че ТАЙНАТА ЩЕ МЕ ИЗЯДЕ и, че ако не отворим
скапаната врата ще откача. За мое щастие и Жорко също не е добре с главата и ме
подкрепи в това начинание, което ще озаглавя…
„ТЕЖКИ МОЗЪЧНИ НАПЪНИ ТРЕТА ЧАСТ“
Аз и Жоро, когато има загадка.
И като се почнА едно мислене…ум да ти зайде. Първият пробив
беше, че сме забравили за лишейно-мъхестото образувание с очите по стените.
Досетихме се, че това е някакъв ум и Йенфир го бъзна с хелм оф телепатито. За
наш късмет тварта отговори на ъндъркомън и се оказа, че даже си има име –
Белкорш. Марто се опита да разбере къде са другите очи, гадта изпусна сейва и
Марто осъзна, че са някъде при водното ниво. Там поровихме и се оказа, че има
скрити още две очи.
Някъде по това време някой каза „абе копеле, бехолдърите
имат по 10 очи“….И слузта по стените и тя е с очи…тук има бехолдър!
Окрилени от смъртната опасност, която ни грози и изнервени
от това колко сме близко, удвоихме мисловните напъни и се сетихме второто нещо,
което сме забравили – да пребъркаме трупа на джуджето в гробницата на И-джин.
Там бяха.
Отворихме вратата с огледалото и вътре имаше доста богатства
по страните, както и голям обект покрит с черна завеска. Ето го и бехолдъра. Групата взе решение да се омитаме, въпреки че имаше позивни
да го тупаме. За съжаление сме доста нисък левел за тая хавица и по-добре да
слизаме надолу. Където със сигурност сме правилния левел….#сарказъм
Някои си легнаха със съжаление, че не убихме мършата, ама
моето лично мнение е, че нямахме шанс, затова по-добре да си кретаме надоле. Най-идиотското
беше, че едната подсказка ТАКА И НЕ ПОЛЗВАХМЕ. Right the gods…какво по дяволите
значи??!? Този дънджън е много психически ангажиращ.
Няма коментари:
Публикуване на коментар