понеделник, 1 септември 2014 г.

СбС 27: Планът в действие

СбС 27: Планът в действие

От Сашо


На последния ден от месец август 2014, точно ден след като секссимволът на цялото ни парти Мартин навърши 27 лета на тази грешна земя, играхме и 27-мата ни сесия от уотърдийпската кампания. Която между другото играем вече 4-та година. J

Играта се проведе в (Пост-)Модерно предградие в силно намален състав. Бяхме триото мъжаги, наскоро изпратили приятелките си да се учат по света (Сашо, Марто и Жоро), както и омнисциентният ни водещ – Стоян.


Началото на сесията беше мудно. Дълго време се чудехме какво да правим с търговеца Торес, докато накрая ледът се пропука и се състави план за проникване в имението му. Групата реши да следва утвърдения начин на проникване – през кенефа и първия ни енкаунтър за деня беше с чиновниците „каналджии“, които без да ни задават много въпроси срещу 50 злато ни продадоха плановете за каналите около имението на Торес.


От там нататък следваще характерна стелт мисия. Норвалд проверяваше за магически аларми и ги диспелваше, Соут и Глим ровеха за капани, а цялото парти се движеше в зона на Silence Spell и на Invisibility Sphere. Лека полека се стигна и до кабинета на самия Торес. Той се наслаждаваше на чаша вино на балкона си, когато Джери го грапълна със силно положение. Търговецът все пак беше сам и нападнат от 6-ма подготвени невидими приключенци в зона на пълна тишина. Излишно е да казвам, че го насолихме много бързо, приспахме го с нонлетал тупаници и го отвлякохме обратно в канала. Там с помощта на Rope Trick го закарахме в междупланарно пространство, където и го разпитахме.

Оказа се, че Торес е слуга на Гаунадур. Саут го излъга, че лейди Ютиос (очевидно шефката на култа) е узурпирала култа и го използва за собствените си планове. Търговецът хленчеше много досадно, но мисля, че партито добре роулплейна цялата ситуация и изкопчи от него максимум информация. Разбрахме още и, че съпругата му е сукубата-приятелка на Иван и, че в името на Гаунадур я е принесъл в жертва и е извършил ужасни деяния с безжизненото и тяло. Входът към храма на Бога-Око се оказа отново в имението на търговеца – в архива. Партито рестна, уби търговеца, прегрупира се и отново нахлу там.

Последва дънджъна, където очевидно ще бъде и финалната ни среща с култа на Гаунадур. На втората стая обаче ни сполетя енкаунтър с
Eye of the Deep. Отслабен бехолдър, според Стоян този гад беше CR8. Разминахме се на косъм от TPK. Добре, че имаше силни включвания – най-вече идеите да направим Норвалд невидим, той да призове Allip (който доста свали wisdom score-a на гадта) и идеята на Глим да си държи очите затворени, за да не може окото да ни флашва и да ни заслепява. Норвалд се размина на косъм от среща с Косут, а Глим направо си умря, добре че беше Михаил и неговата Revivify магия. Почти нереално трудна битка срещу сам противник и то с доста по-нисък левъл от нашия. За щастие нямаше жертви и бехолдърът бе победен, а подземието оставено за следващата (вероятно финална) сесия.

Сега и моите впечатления:
Доста добра игра, играхме стегнато, беше доста интересно и най-вече се радвам, че му се види краят. Най-лошото за мен е, че е УЖАСНО трудно да управляваме по два героя всеки. Норвалд ми разказа играта този път и честно казано предложението ми за следващата сесия или две (които ще бъдат финални) е да се стремим да сме в пълен състав. Нека играем скоро и да сме поне 4-ма. Това е апел към всички, да се съберем и в близките седмци да го доиграем! Също така всеки да си помисли за
City-то. Скоро ще го почваме и нека отделяме време, за да няма такива сесии от по 3-ма души, които управляват 6 героя.

Това е от мен, смели приключенци, и нека Тимора бъде с вас!

Сашо

1 коментар:

  1. ИСТИНСКА ИСТОРИЯ НА ЖИВОТА.

    Честита Нова Година всички, Моето име е Вивиан, аз съм от Австрия, искам да споделя страхотните новини от живота си на всички и на тези, които се нуждаят от помощ и в техния живот. и отивам да бъда с друга жена, само защото семейството му не ме обича, също и защото не можах да му дам дете, бях в сълзи от 16 години страда, тъй като след като съпругът ми се разведе с мен, аз търсех заклинател Помогни ми онлайн, срещнах толкова много заклинания, че всички те събраха пари от мен, без да ми помагат, но ПОСЛЕДНАТА СЕДМИЦА видях пост на жена онлайн, споделяща добрата работа на заклинателя, наречен Д-р Огунделе, трябва да взема смелостта свържете се с него за помощ, когато се свързах с него, той ми каза, че проблемът ми е решен, тъй като съм се свързал с него, след като го заклинание, той ми каза, че съпругът ми ще се върне при мен за по-малко от 24 часа, което се случва изненадващо за моя съпруг ми се обади по телефона и започна да ме моли да го върна и това се случи днес носенето на тази новина, защото искам светът да знае за него и за добрата му работа, както и за тези от вас, които се нуждаят от каквато и да е помощна връзка, житейски проблем, паричен проблем, го наречете, съветвам се да се свържете с д-р Огунделе днес и да имате своя проблем решен тук са неговите данни за контакт Email: ogundeletempeofsolution@gmail.com За директни обаждания и Viber чат: +27638836445, свържете се с него и живейте живота си с радост.

    ОтговорИзтриване